Ak produkt ja ne sklade u dodávateľa, termín doručenie je spravidla do 2-7 pracovných dní( pandémia Covid-19 by mohla spôsobiť meškanie, ďakujeme za pochopenie.) V prípade, že objednaný tovar nie je v sklade, dáme Ti vedieť, hneď po spracovaní objednávky, približnú dobu doručeniu tovaru pomocou emailu.

V prípade, ak Tvoja objednávka nie je jasná alebo keď si to Ty osobitne praješ, bude Ťa kontaktovať náš kolega telefonicky alebo pomocou emailu. Práve preto Ťa prosíme, aby si zadal len také údaje, pomocou ktorých Ťa ľahko zastihneme priamo – sme diskrétni, nikdy nekontrolujeme údaje so známimi ani príbuznými. Problém nenastani ani v tomto prípade, ak niekto iný zdvihne Tvoj telefón. Najprv oznámime, koho hľadáme. Keď sa presvedčíme, že telefonujeme s Tebou, až potom povieme dôvod nášho telefonátu. (Nemusíš sa hanbiť pred rodičom alebo priateľom. Zostaň pokojný, nebudú vedieť, prečo sme Ti zavolali.) Nenechávame odkaz, radšej zavoláme neskôr.

Ak je objednávka a údaje pre jej doručenie kompletné a nie je potrebné Ťa kontakovať, objednaný produkt dostaneš v diskrétnom balení adresovanom rovno na Tvoje meno.
– Odosielateľom bude sukromna osoba, čo nesignalizuje našu  Eroticky-shop.sk  webovú adresu, a práve preto ani nie je možné nájsť žiadnu súvislosť medzi balením a  sexshopom.

Doprava balíka prebieha vždy cez deň, preto Ťa prosíme, zadaj takú adresu, na ktorej si určite zastihnuteľný alebo na ktorej vie niekto prebrať balík namiesto Teba. Keď bude niekto iný preberať balík, nebude vedieť, čo je jeho obsahom tak, ako sme písali vyššie. Práve preto Ti môžeme poslať objednaný produkt aj na Tvoje pracovisko. Termín doručenia je možné zmeniť jeden pracovný deň vopred, najneskôr 24 hodín!

Ďakujeme Ti za Tvoju dôveru!
Doručenie objednávky neznamená koniec zážitku. O pár týždňov dostaneš od nášho kolegu email, v ktorom by sme sa chceli informovať, či si bol spokojný/á s produktom alebo so službou, ktorú sme Ti poskytli.

Tvôj názor je pre nás veľmi dôležitý, pretože nám pomáha zlepšovať naše služby.